Pembekal yang berpengalaman/berkeupayaan dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia dalam bidang/taraf yang berkenaan adalah dipelawa mengemukakan sebut harga bagi pembekalan seperti berikut:-
No. Sebut Harga | Perkara | Bidang Pendaftaran | Taraf Sebut Harga | Lawatan Tapak |
PER/SH/TM(6)/172/2015 - EP:0262250101150163 | PERKHIDMATAN PENYELENGGARAAN SECARA PREVENTIVE DAN CORRECTIVE KEPADA PERKAKASAN DAN PERISIAN SISTEM PDRM PAYROL UNTUK POLIS DIRAJA MALAYSIA SELEPAS SISTEM GFMAS DAN 1GFMAS DILAKSANAKAN BAGI TEMPOH SATU (1) TAHUN | 210101/210102/210103/210104/210105/210106/210107/210108/21019 | TERBUKA | - |
Dokumen sebut harga boleh diperolehi mulai
04/12/2015 di
Portal Rasmi Perolehan Kerajaan Malaysia http://home.eperolehan.gov.my dengan mengemukakan Salinan Sijil (fotostat) dan menunjukkan Sijil Asal Akuan Pendaftaran Kontraktor dalam bidang berkaitan dan/atau Sijil Pendaftaran Kontraktor Bumiputera yang dikeluarkan oleh Kementerian Kewangan.
Sila beri sebut harga untuk bekalan barang-barang/perkhidmatan yang disenaraikan di bawah tertakluk kepada syarat-syarat yang ditetapkan.
- Syarat Penyerahan/Penyempurnaan : JABATAN SUMBER STRATEGIK DAN TEKNOLOGI (START)
- Tempoh Penyerahan/Penyempurnaan dikehendaki: MENGIKUT PERJANJIAN PENYERAHAN DALAM TAWARAN KEPADA KERAJAAN.
- Arahan Pengiriman : PERLAKSANAAN SECARA PREVENTIVE DAN CORRECTIVE
- Sebut harga hendaklah dimasukkan ke dalam satu sampul surat berlakri dan bertanda :
PER/SH/TM(6)/172/2015 - EP:0262250101150163 - Sebut harga hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga No : 01 di alamat di atas tidak lewat daripada 17/12/2015 jam 12.00 tengah hari.
- Tempoh sahlaku sebut harga hendaklah 3 BULAN .