Pembekal yang berpengalaman/berkeupayaan dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia dalam bidang/taraf yang berkenaan adalah dipelawa mengemukakan sebut harga bagi pembekalan seperti berikut:-
No. Sebut Harga | Perkara | Bidang Pendaftaran | Taraf Sebut Harga | Lawatan Tapak |
BA(B)SH12/2017 DLM KPN START 145/6/5/1 | KERJA-KERJA PEMBAIKAN SISTEM PERPAIPAN DI PERUMAHAN SRI MAHANG HULU KELANG KUALA LUMPUR | KEMENTERIAN KEWANGAN, PKK, CIDB (GRED G2 KATEGORI B PENGKHUSUSSAN B10 DAN KATEGORI CE PENGKHUSUSAN CE21 | TERBUKA | BILIK MESYUARAT TKT 11, MENARA 1, BHG PEMBANGUNAN/PENYELENGGARAAN, JABATAN START PADA 26/04/2017 JAM 1100HRS. (HANYA PENAMA DALAM SIJIL SAHAJA DIBENARKAN HADIR TAKLIMAT/LAWATAN TAPAK) |
Dokumen sebut harga boleh diperolehi mulai
26/04/2017 di
Portal Rasmi Perolehan Kerajaan Malaysia http://home.eperolehan.gov.my dengan mengemukakan Salinan Sijil (fotostat) dan menunjukkan Sijil Asal Akuan Pendaftaran Kontraktor dalam bidang berkaitan dan/atau Sijil Pendaftaran Kontraktor Bumiputera yang dikeluarkan oleh Kementerian Kewangan.
Sila beri sebut harga untuk bekalan barang-barang/perkhidmatan yang disenaraikan di bawah tertakluk kepada syarat-syarat yang ditetapkan.
- Sebut harga hendaklah dimasukkan ke dalam satu sampul surat berlakri dan bertanda :
BA(B)SH12/2017 DLM KPN START 145/6/5/1 - Sebut harga hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga No : 5 di alamat di atas tidak lewat daripada 03/05/2017 jam 12.00 tengah hari.
- Tempoh sahlaku sebut harga hendaklah 90 HARI .