Pembekal yang berpengalaman/berkeupayaan dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia dalam bidang/taraf yang berkenaan adalah dipelawa mengemukakan sebut harga bagi pembekalan seperti berikut:-
No. Sebut Harga | Perkara | Bidang Pendaftaran | Taraf Sebut Harga | Lawatan Tapak |
PER/SH/BHGN II(11)86/2017-BHG PEROLEHAN, TKT 13, MENARA 1, BA | PEMBEKALAN,PEMASANGAN DAN BUKA BENDERA SAIZ 15'X90' DI MENARA 1 SEMPENA SAMBUTAN HARI MERDEKA BAGI TAHUN 2017 | 020901 | TERBUKA | SEBARANGBPERTANYAAN SILA BERHUBUNG DENGAN INSP ADZZI DI TALIAN 03-2266 2114 |
Dokumen sebut harga boleh diperolehi mulai
25/07/2017 di
Portal Rasmi Perolehan Kerajaan Malaysia http://home.eperolehan.gov.my dengan mengemukakan Salinan Sijil (fotostat) dan menunjukkan Sijil Asal Akuan Pendaftaran Kontraktor dalam bidang berkaitan dan/atau Sijil Pendaftaran Kontraktor Bumiputera yang dikeluarkan oleh Kementerian Kewangan.
Sila beri sebut harga untuk bekalan barang-barang/perkhidmatan yang disenaraikan di bawah tertakluk kepada syarat-syarat yang ditetapkan.
- Syarat Penyerahan/Penyempurnaan : KEM KOMANDAN, JABATAN PENGURUSAN, BUKIT AMAN
- Tempoh Penyerahan/Penyempurnaan dikehendaki: SELEPAS PESANAN DIKELUARKAN .
- Arahan Pengiriman : SEKALIGUS
- Sebut harga hendaklah dimasukkan ke dalam satu sampul surat berlakri dan bertanda :
PER/SH/BHGN II(11)86/2017-BHG PEROLEHAN, TKT 13, MENARA 1, BA - Sebut harga hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga No : - di alamat di atas tidak lewat daripada 27/07/2017 jam 12.00 tengah hari.
- Tempoh sahlaku sebut harga hendaklah 60 HARI .